~To acquire knowledge, one must study.. but to acquire WISDOM one must observe..~
(Quotes from Marilyn vos Savant)

Sunday 19 August 2018

"Berbangga Menjadi Anakmu"

Bismillahirrahmanirrahim..

Allahumma firlahu warhamhu wa'afihi wa'fu'anhu..

Setahun sudah berlalu.. Damailah abah di sana.. Al Fatihah buat arwah abah..

Mohd Yusof bin Muda 
(16/01/1963 - 19/08/2017)

Antara hadiah terakhir yang pernah membahagiakan abah..
In shaa Allah 2019, Along akan berjubah baru bertopi bulat..
Sebesarmana cinta ku rasa..
Tapi Ilahi lebih menyayangi..
Namun ku redha kerana berbangga..
Dikurnia menjadi anakmu..

=====

Oh Tuhan berikan aku kekuatan..
Mendengar rintih hatiku berdoa..
Sejak Kau memanggil ayahku tuk pulang kembali..
Berkecai hati ku menerima takdir..

Aku rindukan setiap senyuman..
Setiap saat belaian kasihnya..
Tuhan janjikan kami ditemukan..
Setiap tidur malamku takkan lena..
Terkenang detik indah manja bersama..
Namun aku redha malang tidak pernah berkata..
Yang dah tertulis pasti ada hikmahnya..

Aku rindukan setiap senyuman..
Setiap saat belaian kasihnya..
Tuhan janjikan kami ditemukan..
Paling tidaknya jumpa di pinggiran syurga...

Aku rindukan setiap senyuman..
Setiap saat belaian kasihnya..
Tuhan janjikan kami ditemukan..
Paling tidaknya jumpa di pinggiran syurga..

Jumpa di pinggiran syurga..
Jumpa di pinggiran syurga..

Song by: Wan Imar & KRU Studios Sdn Bhd

https://www.youtube.com/watch?v=idlcX2vkm84




No comments:

Post a Comment

WORLD OF WISDOM : NAZMY ZAKI COPYRIGHT